En tiedä mitä tapahtu. Me nähtiin duunissa joka viikko. Ja sit yhden kerran baarissa. Se riitti, mä ihastuin.

Se tyyppi on mua 10v nuorempi. Mulla ei oo mitään toivoo. Mä selaan facessa sen kaverilistaa ja nään et ne kaikki mimmit siel on vaaleita ja kauniita, tummia ja kauniita. Ja nuoria. Mulla on punanen tukka ja niihin verrattuna näytän suohirviöltä.

Mä nään siitä tyypistä unta melkein joka helvetin yö. Aamulla mä olen hetken aikaa onnellinen ennenku todellisuus potkaisee. Se, että se on mahdotonta, mitään ei tuu ikinä tapahtuun. Mä yritän vaan uskotella itselleni että se olis kuitenkin ihan mulkku ja huono sängyssä. Tosiasioita mä taas en pysty muuttaan, sitä miltä se tyyppi näyttää, miten se liikkuu ja miltä se tuoksuu. Mä olen nolannut itseni varmaan sata kertaa kun en tiedä miten päin olisin sen lähellä ja sit päädyn aina tuijottaan sitä tyhmän näköisenä.

Mä haluaisin unohtaa. Mä en vaan pysty. Sattuu.